czwartek, 30 listopada 2017

Babeczki z masłem orzechowym.

Dziś mam dla Was doskonałą propozycję kulinarną na Andrzejki i nie tylko. Babeczki zrobiła
moja córcia i są rewelacyjne. Mam nadzieję, że zrobicie i Wam posmakują bo naprawdę 
warto. Czasem można sobie pozwolić na odrobinę słodkiego szaleństwa.


kuchnia


Przepis na babeczki z masłem orzechowym


Składniki na babeczki:


- 1/4 kostki margaryny.
- pół szklanki cukru brązowego,
- pół szklanki mleka,
- 2 łyżki masła orzechowego,
- 1 i 1/2 szklanki mąki,
- łyżeczka proszku do pieczenia,
- szczypta cynamonu, 

Składniki na krem:


- 2 łyżki masła orzechowego,
- 1 szklanka cukru pudru,
- 2 łyżki mleka


Przygotowanie:


Babeczki

Margarynę w temperaturze pokojowej włożyć do miski. Stopniowo dodawać cukier ucierając.
Następnie dodać połowę mleka i masło orzechowe. Wymieszać na jednolitą masę. W innej 
misce wymieszać mąkę w proszkiem do pieczenia i cynamonem. Dodawać po trochę do 
mokrych składników cały czas mieszając. Jeśli ciasto będzie za gęste dodać resztę mleka. 
Ciasto rozdzielić po łyżce do foremek na babeczki. Upiec w temperaturze 175 - 180 stopni. 
Czas pieczenia to około 18 minut. Babeczki powinny być rumiane po upieczeniu. Czas
pieczenia może być nieco inny w różnych piekarnikach. 

Krem

Wymieszać masło orzechowe z cukrem pudrem i z mlekiem. Poczekać aż babeczki całkowicie
wystygną i udekorować na wierzchu kremem. 


przepis na deser


Z podanych powyżej składników wychodzi 12 babeczek. 


Ciekawa jestem czy piekliście kiedyś takie babeczki z dodatkiem masła orzechowego, a jeśli 
nie to czy macie ochotę wypróbować przepis?


kuchnia


Jeśli nie widzieliście jeszcze innych moich przepisów na ciasta, także te bez pieczenia, czy 
drobne ciasteczka to polecam zajrzeć do zakładki kuchnia

To tyle ode mnie na dziś. Post z ulubieńcami miesiąca pojawi się dopiero w grudniu bo w 
listopadzie jakoś nie miałam za bardzo czasu na rozrywki kulturalne. Mniej też zaglądałam 
na Wasze blogi, co mam nadzieję mi wybaczycie i co postaram się nadrobić najszybciej jak 
się da. Trochę czasu zeszło mi na robótki na drutach. Między innymi zrobiłam coś, co 
posłuży mi jako element dekoracji na święta i niedługo będziecie mogli to zobaczyć także 
na moim blogu:)


KreoVita


31 komentarzy:

  1. Babeczki super, ale dla mnie bez kremu, nie przepadam za kremami w ogóle...cynamon lubię w każdym cieście:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z masłem orzechowym nie jadłam , ale bardzo chętnie bym przepis wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pysznie ♥ Babeczki kojarzą mi się tylko ze świętami :D

    Dziękuje za odwiedziny, również obserwuję ;*
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam z masłem orzechowym...to musi być ciekawy smak!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, często robię babeczki. dziewuchy je bardzo lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm...ale apetycznie wyglądają te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie pierwszy raz masłem orzechowym poczęstowała byla już współlokatorka. Jakoś mi to nie zasmakowało, chociaż chciałabym jeszcze raz kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię babeczki, a takie z masłem orzechowym na pewno smakują genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Lordzie, aż ślinka leci :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama będę dziś piekła babeczki z banasnem i butelka....

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam masło orzechowe, więc z pewnością wypróbuję ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie jadłam babeczek z masłem orzechowym,a Twoje wygladaja pysznie, więc częstuje sie przepisem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja babcia robiła bardzo podobne :)
    Chętnie bym zjadła Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają smakowicie, na pewno kiedyś spróbuje :)

    Zapraszam cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuję Twój przepis :) Babeczki wyglądają świetnie i muszą super smakować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko jadłam masło orzechowe, ale odkąd spróbowałam zrobić je sama, tak mi posmakowało, że dodawałabym do wszystkiego ;) Wypróbuję Twoje babeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, great post dear! I like your recipes, and this one I'll try for sure! ;) Besides style blogging, I'm such in love with the cuisine and recipes...

    I'm your new follower, and would be very thankful if you could be my follower, too, still need a little support as a newbie style blogger :)

    BLOG | IG | FB | BLOVIN'

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja sam krem poproszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają pysznie i pewnie tak smakują ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurczę, uwielbiam babeczki i uwielbiam masło orzechowe - idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Babeczek z masłem orzechowym jeszcze nie piekłam, ale ciastka z jego udziałem tak i wyszły bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te babeczki wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Extremely helpful info particularly the last part :
    ) I care for such information a lot. I was seeking thijs particular information for a very long time.

    Thank you and good luck.

    OdpowiedzUsuń
  24. Excellent weblog here! Also your site a lot up very fast!

    What host are you the use of? Can I get your affiliate
    hyperlink for your host? I desire my site loaded up ass fast as yours
    lol

    OdpowiedzUsuń
  25. Wonderful site. Plenty of helpful information here.
    I'm sending it to a few friends ans also sharing in delicious.
    And certainly, thank you for your effort!

    OdpowiedzUsuń
  26. Greetings I am so thrilled I found your webpage, I really found you by accident, while I was searching
    on Bing for something else, Nonetheless I am here now and would just
    like to say thanks a lot for a fantastic post and a all round interesting blog
    (I also love the theme/design), I don't have time to look
    over it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the
    awesome work.

    OdpowiedzUsuń
  27. Własnie szukałam przepisu na babeczki. Świetnie że tu trafiłam. Myślę, że też wyjda mi takie ładne i smaczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.