czwartek, 31 sierpnia 2017

Święto blogów - o zmianach na moim blogu i polecenie kilku Waszych blogów.

kreowanie życia


Dzisiaj z okazji Dnia Blogów przygotowałam dla Was inny post niż zawsze na koniec miesiąca. 
Zamiast o ulubieńcach sierpnia będzie trochę o moim blogu i pewnych zmianach na nim, 
a także o Waszych blogach. Jedną piosenkę jednak wstawię tutaj bo ma trochę wspólnego 
z treścią dzisiejszego posta, a do tego ją uwielbiam. Może i Wy polubicie, a może już lubicie?



Igor Herbut śpiewa„..Życie jest małą ściemniarą, wróblicą, wygą, cwaniarą. Plącze nam nogi 
i mówi idź!...”. Samo życie. Nie na wszystko mamy wpływ. Nie możemy przewidzieć 
wszystkiego co los nam przyniesie. Niektóre zdarzenia losowe zwalają nas z nóg, przygniatają.
Sama tego doświadczałam. Czujemy się wtedy tacy bezradni. Jest jednak wiele rzeczy, na 
które mamy wpływ i to jakich wyborów dokonamy ma wpływ na nasze dalsze życie. Możemy
je kreować, ulepszać i czynić bardziej przewidywalnym i znośnym. Na moim blogu każdy post 
jest związany z kreowaniem życia. Możemy to robić w różnych jego aspektach. Dlatego na 
blogu są takie kategorie jak rozwój osobisty, zdrowie, uroda, kuchnia i inne. W moich postach 
zachęcam Was do tego by żyć świadomie, dokonywać właściwych wyborów, nawet w takich 
dziedzinach jak kuchnia czy zakupy bo te wszystkie, jak się nam wydaje drobnostki, wpływają
na nasze życie. 

Dlatego też aby podkreślić to świadome dokonywanie wyborów postanowiłam do każdego 
posta dokładać zdjęcie - tablicę z pingwinem i zdaniem stanowiącym jakby puentę każdego 
posta. Pewnie zauważyliście to już w moich dwóch poprzednich postach. 

kreowanie życia


Ciekawa jestem jak Wam się ten pomysł podoba i jak się Wam podoba pingwinek.Ja osobiście
bardzo lubię pingwiny. Dlatego właśnie będzie on taką moją blogową maskotką. 

Teraz jeszcze z okazji święta blogerów chciałabym polecić Wam kilka blogów,które uwielbiam.
Mam nadzieję, że Ci, których blog się nie znalazł w tej piątce nie będą mieli mi tego za złe, ale
nie mogę polecić wszystkich blogów, które lubię i na które często zaglądam bo post zrobiłby 
się zbyt długi. Wybaczcie więc, a ja postaram się wspomnieć o Was innych razem.

Moje ulubione blogi:


Blog Agnieszki Wieczorek „Dom na obcasach” polubiłam od samego początku za jej piękne 
zdjęcia w postach i wspaniałe artykuły, pisane z pasją.

Blog Draqilki „Z pasją o kreatywności i rozwoju” uwielbiam za cenne artykuły przydatne 
blogerom i nie tylko, za cięty języczek oraz za jej pandy:)

Blog Moje IDEALIA bardzo lubię za ciekawe posty lifestylowe.

Blog Jotki „Pani od biblioteki” lubię za wspaniałe wyłapane z życia jej czujnym okiem sytuacje
i tworzone przez nią anegdotki zamieszczane w postach.

Miało być 5, ale będzie 6 bo jeszcze dwa blogi kulinarne chcę wspomnieć, które kocham. 
Jeden to blog Ani „Wszystko smaczne”, a drugi to blog Małgorzaty „Marcepanowy kącik”.

Mam też kilka ulubionych blogów kosmetycznych i podróżniczych, ale o nich napiszę innym 
razem.

Na dzisiaj to tyle ode mnie. Mam do Was jeszcze prośbę. Jako, że mamy święto blogerów i 
wskazane jest aby w tym dniu szczególnie jedni blogerzy polecali innych, proszę o 
udostępnianie tego posta. No, a jeśli mój blog się Wam podoba, zaobserwujcie proszę:)


KreoVita

31 komentarzy:

  1. Nie wszystkie te blogi znam, chętnie odwiedzę w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello!
    I loved your post hehe. I just discovered your blog and I'm following you, would you follow mine?
    Hug

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że dziś taki dzień:-) Trzeba to zdrowo oblać ;-)
    Jestem zaszczycona, że wymieniasz mnie w tym doborowym towarzystwie, a to zobowiązuje do trzymania poziomu. Bardzo chętnie odwiedzę polecane blogi, choć niektóre już znam.
    Pingwinek super, przytulam ;-)
    Ja z kolei dziękuję za ciekawe treści u Ciebie, jak zawsze zmuszające do zastanowienia się nad tym i owym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że moja blogowa maskotka Ci się podoba:)

      Usuń
  4. Życzę blogowych sukcesów i wielu Czytelników! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam ,że dzisiaj jest takie święto ??
    Tyle tych świąt ,że się człowiek gubi :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz znaleźć to święto w kalendarzu świąt nietypowych:)

      Usuń
  6. Pierwszy raz obchodzę to święto, bo mój blog jeszcze roku nie ma - obchodzi pierwszy roczek we wrześniu :) Dziękuję pięknie za wspomnienie o mnie i moim małym świecie kulinarnym, jest mi niezmiernie miło za wspomnienie, no i oczywiście za to, że mnie odwiedzasz :)
    Piosenkę znam od niedawna i jak mi wpadła w ucho przed świętami Wielkiej Nocy to nie mogłam się jej pozbyć z głowy ;)
    Pomysł z puenta bardzo mi się podoba, a pingwinek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta piosenka też po głowie chodzi:) Cieszę się, że pingwinek Ci się podoba:)

      Usuń
  7. Uwielbiam pingwiny, są prawie tak słodkie jak pandy! :D A poważniej! Super pomysł z pingwinową puentą! Samych sukcesów życzę! I dziękuję za miłe słowo!

    Moc serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja pandy też lubię, ale to Twoja maskotka, więc nie mogłam mieć tego samego, a pingwiny też są słodkie.

      Usuń
  8. Życzę sukcesów w blogowaniu :) Niektóre blogi znam i chętnie wpadnę na te których nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość z tych blogów już znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione życzenia z okazji Dnia Blogera:) Radości i dalszej pasji w tworzeniu swojej wirtualnej przestrzeni:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pingwinek uroczy i to bardzo :)
    Życie bywa nieprzewidywalne - raz wszystko się układa a zaraz potem może się posypać i runąć.... trzeba być nastawionym na wszystko - wszystko jest w możliwe, jednak mimo tego, że coś się wali, nie można się poddawać - trzeba się podnieść i walczyć dalej ;)

    A z okazji Dnia Bloggera życzę dużo sukcesów w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, najważniejsze to się nie poddawać i ulepszać to co się da. Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  12. byl dzien blogera a ja o tym nie wiedzialam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł świetny, a ten pingwinek jest tak słodki, że buzia sama się uśmiecha do niego.
    Chyba czytamy te same blogi bo wszystkie zna i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA isę zorientowałęm o tym dniu wieczorem ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne blogi, bloga Ani też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnego wymienionego przez Ciebie bloga, ale chętnie zaraz zajrzę :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Kochana za polecenie mojego bloga :)
    Bloga Ani - Wszystko smaczne też uwielbiam. Masa super przepisów :)
    Pomysł z pingwinkiem jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za to, że do mnie zaglądasz i za wyróżnienie. Pierwszy raz słyszę o takim święcie, jednak już na FB dzisiaj blog ''Dom na obcasach'' też o tym pisała :)
    Do Ciebie też bardzo lubię zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bogi o których wspominasz oczywiście znam.:) Ale to świadczy o tym, że to dobre blogi ;> , bo większość je zna ;D
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pingwinek super, bardzo mi miło że polecasz mojego bloga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie wiedziałam, ze taki dzień istnieje! No to jaja :) Wszystkiego Naj dla nas wszystkich w takim razie :) oczywiście, ze mi się pingwinek podoba , i ja je uwielbiam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że polecasz inne blogi! :) Nie widziałam zbyt wielu osób świętujących. My miałyśmy coś wrzucić na Facebooku, ale jak zwykle nie zdążyłyśmy. :P
    Chciałam napisać, że nie znam tej piosenki, ale jak przeczytałam tekst, to zaśpiewałam go w głowie. :D Zdecydowanie znam.
    Śliczny ten pingwinek - fajny pomysł.
    Biegnę zajrzeć na Twoje ulubione blogi. :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.